Tisdag morgon!

Nu sitter jag här igen tidigt på morgonen. hehe. Men jag blir ju klar så snabbt på morgonen så då finns de inget att göra så då hamnar jag här hehe.
Det ser ut som att de kommer bli en hyfsad dag iaf är ca 5 grader och lite grått/blått ute så hoppas på en fin fin dag man blir ju så mycket gladare av sol! Dock har inte jag så himlla mycket mer nytta av solen än att man bli på bättre humör då jag troligen inte hinner gå någon promenad idag suck.. Ska ju på MÖTE ikväll Blää.. Från 18.30-20.30 åhh va tråkigt alla timmanställde ska komma och tjata om allergi mm jippy nte jag har ju f*n bara 1½månad kvar men men får ju betalt dessa två timmar men ändå, står på papperet att man kommer delas in i grupper för att diskutera ahh jag hatar sånt! Men men har ju inget val så. :( Och jag kommer iaf att gå därifrån prick 20.30 inte en minut senare för ikväll börjar ju DW och de kommer jag inte missa för allt i mitt liv! Ha ha vilket knälligt inlägg tss! Men jag tycker som sagt inte om möten och grupp indelning. :) Så idag när jag kommer hem blir det att duscha, käka och sen blir de till att åka iväg. Sen när jag kommer hem efter mötet kommer de vara mörkt fy.. Har inte varit ute här så sent förut.. :(
Jaja.. Först ska jag iaf till jobbet och de kommer bli nice. Hehe. Idag är de plocken som gäller med Marianne som diskar, vi brukar vara riktigt duktiga på att jobba ihop haha. Men idag vill jag hatt maskinerna funkar hela tiden, då brick maskinen la av förra veckan samtidigt som den vanliga diskmaskinen börja krångla men som tur va så fixa sig allt till slut hehe. Mina fingrar mår väl inte allra bäst men jag smörjer och smörjer igår gjorde de riktigt ont men då stod jag ju och greje i vatten hela tiden men men dem får vila under sommaren.

Oj blev ett rätt långt inlägg. :P
Det kommer nog inget ikväll men troligen i morgonbitti om hur fantastiskt roligt jag hade på mitt möte haha!!

Hoppas ni får en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: cia

det är vecka 20-25 :) alltså 12 maj-20 juni! :) pösss

2008-04-15 @ 12:26:58
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0