Tisdag

Godag!
Ja då var de tisdag eftermiddag nu då. :)

Idag var det plocken som stod på mitt schema på jobbet.. :) Idag tog jag inte bussen hem från jobbet utan idag promenera jag hem :) Idag tog det 50min att gå. Vädret var helt okey ca 11grader och lite mulet fast solen visade sig ibland så de var en skön promenad. :) Så nu är daegn promenad avklarad så nu kan jag bara slappa resten av dagen hehe. Håller på att fixa käk nu. Idag blir det bulgur och kyckling kassler. Gotti.. :P

Resten av dagen kommer troligtvis att spenderas framför datorn eller tvn. :) Ska ta och lägga in lite musik på Kerstins mp3 sm jag lovat henne. De är ju inte direkt jobbigt om man säger så. Haha.. Sen blir de väl att jag får kolla upp om det finns några rimliga tågbiljetter till dennis namngivning ska ju bli Fadder och allt haha!! :D

Ja just de jag har ju på mig min stegräknare nu igen just nu är jag uppe i 14150steg! Det är jag mycket nöjd över! :D

Ne nu måste jag se till maten. Slänger in lite bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0