Vardag igen!

Ja nu är det åter igen vardag. För nu dröjer det ett tag tills jag ska ut på nya ävnetyr ha ha..
Mor, syster och Dennis åkte hem idag med 15.30 tiden men en lika fullproppad bil som alltid haha.. Fick busa in i det sista med Dennis.. :)
Har varit mycket trevligt att haft dem här på besök, många promenader lite shopping och tjat haha.. Men har varit roligt. Nu får man inte ses fören på namngivningen antagligen den blir den 17maj om jag har fattat rätt.. :) Så då blir det att åka tåg igen haha.. Fast mor träffar jag innan de för hon och far kommer med valborg, Mysigt! :P

Idag var de jobb som stod på listan. :) Idag var de diska som gällde, var lite segt i början då alla elever kommer efter tolv typ så då blir de fullt upp. Hihi, men dagen gick fort som vanligt. Men mina fingrar tycker inte om disken eller rättare sagt vatten, dem som hade blivit så fina. Men är bara att smörja med helosan så blir det bra ett tag till iaf. Imorgon skulle vi visst börja en halv timme tidigare då det skulle komma någon snubbe och visa hur grovdisk maskinen går till. Fast vi typ haft den länge nu och alla kan med den men iaf. Gör inte mig något att börja 8.00 vaknar ju ändå med 06.45 varje dag ändå så. Hihi..

Idag har de varit jätte härligt väder så när mor och syster åkt tog jag en promenix till amiralen och bytte min patron till soda streamen sen fixa jag även ett nytt batteri till min steg räknare så nu kan jag äntligen börja ha den igen så den ska på i morgon. Hihi..

Har tyvärr inga bilder att lägga in från denna helg då min kamera dog och jag inte hittat min laddare haha.. Så illa kan de gå. :D Men hoppas ni klarar er iaf. Kommer bilder snart när jag hittar laddarn på mina nya krukor mm. :)

Ne nu ska jag se om de är någon som skrivit nått kul i någon blogg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0