20 wow

Ja grattis till mig!! Haha....
Idag har jag köpt nya skor och varit på bolaget haha, kändes som alla kolla på mig när jag gick in. Tss.. Fick ju självklart visa leg och tur var väl de då man väntat så på detta. Så fick mig ett grattis även på bolaget. Hihi.

Det tråkiga med idag är att de inte blev nått jobb idag. :( Så de blir ett nytt försök på torsdag. Åhh varför ska allt krångla när de gäller jobb!! Börjar ärligt fundera på att börja läsa, som min kära syster sa till mig förut. Man verkar ju inte få nått jobb utan någon utbildning nu för tiden så de är väl bara att ta tjuren vid hornen.... Så ska sätta mig ochh kolla lite på detta ang studier nu tänkte jag, de blir ju något inom barn i sådana fall. Det kan väl inte vara så himla tungt eller jobbigt att läsa till tycker jag men vad vet jag! Hihi..

Åh vad glad jag blev för kommenatren från Elsa! Tack så jätte mycket! Saknar er! :)

Tänkte lägga in lite bilder på mina presenter. :)







Som ni kanske förstår så samlar jag på denna ängelserien. :) Har sedan innan 6st kaffekpoppar och lite olika tallrikar och skålar.

Nu ska jag kolla upp detta om studier!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha inte vara arg. nu blev det ju ingen piercing, men troligen denna vecka ;) mohaha!! Puss<3 hihi

2008-08-25 @ 21:28:13
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0