Bak och städ dag!

Idag blir de en bak och städ dag har jag bestämmt mig för. Tog mig en tidig promenad till konsum för att köpa bakplåts papper, så nu ska jag snart sätta igång att baka lite. Tror de blir en sockerkaka med någon rolig smak sen blir de en plommonpaj sedan troligen en rulltårta, jag sak alltså inte äta detta utan ska frysa in de så jag har när jag får besök tex när jag fyller år hihi. Får då hoppas jag att de kommer någon och hälsar på mig. Hihi.
Har även skickat in ytterliggare en jobbansökan idag, nu vet jag inte hur många jobb jag sökt med känns som typ 100st snart haha. Så nu borde väl f*n någon höra av sig snart innan jag får panik!!!

Va skönt de var att vakna i lite svaligare lägenhet idag, är helt jämngrått ute men är faktikst lite skönt men till måndag kan de bli bättre gen tycker jag.

Ne nu ska jag sätta igång med bakningen.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0