Blå himmel!

Oj vilken chock jag fick i morse när jag kolla ut genom fönstret, himmlen var blå och de blåste inte nått. Då var de bara att hoppa i promenad kläderna och skorna, och det var så skönt ute nästan som sommar värme. Hihi. Jag gick ut med 08.00 och då var de fullt med folk över allt här på gatorna hehe tror alla börja jobba på volvo kl 08.15 tss..
Efter att jag slappat ett tag i soffan så gick jag mot syster då jag skulle med till jsukan igen. Men idag var de sista dagen hehe. Så de blev någon timme ihop med syster idag igen. :) Vet inte hur jag klara av att vara ifrån henne eller dennis när jag bodde i Karlskrona, hihi, nu skulle jag absolut inte klara av att bo så långt ifrån dem.

Har även börjat ordna upp sig så smått med jobb så de känns skönt nu kan jag sova ordentligt utan att ligga och grubbla.

De var allt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0