Framflyttad

Ojoj va barn de var på lek och buslandet. Nästan så man får huvevärk av att vara där sånt himla liv borde kunna göra nått så att inte allt ljud hörs så himla väl. Skulle man vart där en hel dag skulle man väl somna på vägen ut av uttmattning haha..
När vi var klara på buslandet åkte vi hem till syster kolla lite på tvn sen tog vi oss en promenad till Eriksberg calllo handla lite mat mm. På vägen hem så gick dem med mig hem en sväng då dennis blev hungrig. Hihi. Sen gick dem väl hem med en 16.00 så de blev en hel dag med syster och dennis idag igen! Lika mysigt och roligt varje gång. :)

Jo när jag var hos callo så ringde dem från de skolan jag ska på interjuv hos på måndag att de blivit förhinder så den blev flyttad till torsdag istället trodde hon men hon skulle ringa mig igen så skulle jag få en exakt tid mm. Lite surt att dem ändra de men men inte mycket jag kan göra åt. Hoppas på att en annan skola ska ringa mig med ju, hade hoppas på det denna veckan men.

Nu blir de att slöa lite farmför tvn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0