Hur de kan växla

Shit också att Stefan missa medaljplats men men inget att göra åt dock, var iaf en spännande final.

Nu sitter jag här och lyssnar på nickelback-rockstar jag är såå kär i den låten just nu!!

Och ute så är de så trist väder tycker de är sjukt att vdret kan växla så fort igår var de som sommar ute och idag är de absolut rena hösten ute- *suck
Jag gick ju självklart ut och gick när de regna som mest, men är man sugen på vindruvor så är man, då spear de ingen roll om regnet öser ner. Hihi.

Blev väldigt besviken på en person förut, men de är väl bara att acceptera tyvärr. Trodde dock att jag "betydde" nått för dig men tydligen inte!!!

Nu ska jag lägga mig framför tvn och kolla när johan wissman ska springa ha de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0