Kaffe

Godförmiddag!
Då var torsdagen redan här då, sjukt va fort denna veckan har gått.
Igår så började dagen med att tvätta. Som tur var så hade jag inte så mycket tvätt då de bara blev 4maskiner så de gick ju hyfsat fort, för tycker inte de är så roligt att tvätta.
När jag hade tvättat klart blev de att promenera bort till syster och Dennis, där jag mötes av en väldigt trött och sliten syster hihi. Vi glode på tv och tjata sen blev jag iväg skickad att hämta och köpa pizza. Ja jag åt pizza igår första gången på väldigt länge kommer inte ihåg när jag käka pizza senast så de var väldigt gott. Senare gick vi en sväng till backaplan för att syster skulle handla lite smått och gott. Jag ville bara ha en tröja från Gina men självklart fans den inte längre, gahh.. Får hoppas att den kommer in igen.

Jippy va roligt de vart att titta ut nu jag ser knappt ut då de regnar som bara den, nu kommer de väl aldrig sluta regna känns de som, är hösten redan här?

Som tur är så ringde syster förut och fråga om jag ville med till Buslandet en sväng sen då hon inte orkar eller vill sitta inne och glo längre haha. Så dit ska jag om en stund och leka av mig. Men innan jag ska iväg så har jag laddat upp med två koppar kaffe de är faktiskt väldigt gott blir typ godare och godare för varje gång jag dricker de.

Jag längtar till helgen kommer bli en mycket rolig helg hoppas jag. Emma kommer hit i morgon redan vid 09.15 kommer hon till stan. Hihi ska bli så roligt att umgås med dig en helg. Så i morgon ska vi ut och parta. Jag vet redan att de kommer bli jätte kul. :)

Nu får jag ta och göra mig iordning så jag är klar när dem kommer och hämtar mig!

Ha en trevlig torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0