Kommer inte på någon bra rubrik!

Så blev de en hel dag med syster och dennis idag igen, vi tog oss en tur till sisjön eller va de nu hette för att Callo skulle handla Dennis 1års present sen gick vi runt och kolla lite i lite affärer. Var väl tillbaka hos callo med 15 tiden ungefär då blev de till att slappa i soffan, käka lasange sedan gick vi till bowlinghallen. Var väl där i ca 2timmar innan de var dags att bege sig hemmåt och självklart när jag skulle hem så spö regna de och jag hade ingen regnjacka eller paraply med mig så de var bara att bli blöt. :P Det roliga var att himlen var helt blå men lika förbaskat så regna de. Haha.

Imorgon blir de en tur och retur till Byn "långed" då callo, dennis och dennis farmor ska dit då åker jag självklart med. Hihi. Så ska hälsa på Farfar iaf sen troligen emma med om jag hinner men de tror jag allt hihi. SÅ ska bli lite trevligt med en dags utflykt.

Ne nu ska jag snart lägga mig och sova så jag kommer upp i morgon!!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0