Langos

Då är snart denna veckan förbi då. Har varit en händelserik vecka där jag gjort mycket. Interjuv, mamma på besök tis-tors, varit på sjukan umgåtts mycket mer syster och Dennis <3 mått lite dåligt pga va jobb mm. Men annars varit en mycket rolig vecka! Som avslutades på bästa sätt, med LANGOS, gahh va gott de var. Fast den i grebbestad är nog lite lite godare men som jag längtat så smaka denna ljuvligt.

Imorgon ja då går vi in i en ny vecka, endast en vecka kvar som tonåring, skönt haha.. Vet faktiskt inte vad som kommer hända under veckan, mer än att jag verkligen måste komma igång ordentlig med mina promenader igen detta håller inte. Kommer nog även bli en hel del tv under veckan vet inte om de är så mycket roligt kvar att se på OS förutom höjdhopp och 100mhäck.

Sen blir de väl att fortsätta mitt sökande efter jobb och hoppas på nått resultat snart....

Nu får de bli sängen då jag ska upp i tid i morgon.

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja de var surt men vi spelade bra iaf. Marit stod i mål :)

Segt att du inte fick de jobbet du ville ha, men du kommer snart hitta något :)

2008-08-18 @ 10:20:33
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0