Mycket gjort idag!

♥♥♥
Då har lördags kvällen startat då.
Idag har jag fått mycket gjort och de har varit skönt, bakat, diskat, städat, bokat tvätt tid, promenerat och ätit. Slöa framför tvn och datorn. Hehe. En helt okey lördag.
Imorgon blir de till att vara barnvakt en stund på förmiddagen iaf då Emir ringde förut och fråga om jag kunde komma när jag käkat frulle och så. Så då har jag nått att göra på förmiddagen iaf hihi. Sen blir de nog hem och slöa igen känns att man varit ute mycket de senatse alltså ute i värmen och att de tar på kroppen. Så då är de skönt att slöa ibland, fast de vet jag ju inte om jag kan säga att jag gjort idag men.
Shit vilken god mat jag åt förut, matvete med kött, broccoli, gurka och feta ost va såå sjukt gott!! :)
Ne nu ska jag se om de finns nått att se på, på tvn!
Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!!


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: haha ja det tycker ja absolut ;) Tycker egentligen att de e ganska kul att baka, men får aldrig tummen ur å så blir det så mycket disk ;)

2008-08-03 @ 17:38:21
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0