Rätt jobbig dag idag

Mm inte varit den gladaste dagen idag men. :( Fick tyvärr inte de jobbet jag var på interjuv på. Och detta gjorde mig rätt ledsen. Då jag börjar tvivla på om jag någonsin kommer få något jobb i denna stad. Så i eftermiddags fick de bli en promenad till arbetsförmedlingen, det var ju absolut ingen höjdare blev typ bara mera lessen där då snubben jag fick prata med var mega negativ. Efter de gick jag hem hit till syster, så nu är jag lite gladare igen :) Då syster pigga upp mig och sa de skulle ordna sig hon ska även ringa några bekanat och höra. Sedan hitta vi ett antal jobb i göteborgsposten som jag nu har sökt så helvete om jag inte får nått!! Snart då de börjar bli tråkigt att inte ha nått jobb eller att inte få några pengar.......

Jeje, passar iaf D nu då Emir och Callo är ute och käkar. Jag fick kina mat jag inte fy skam de .. hihi så har nyss tryckt i mig alltihop haha...
Dennis sover redan då han var såååå trött..
Jag får la gå ner och glo på os tills dem kommer hem!!


Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0