Sorry för dålig uppdatering!

Men jag har faktist något att skylla på. Jag har haft FULLT upp.
Det börja redan i tisdags då jag och syster åkte och håla på kusin cia i borås. Var där hela dagen så de sluta med att jag sov över hos syster den natten. Sedan på onsdag kom mamma på besök och hon sov då hos mig från onsdag till fredag. Så under dem dagarna hade vi fullt upp med lite allt möjligt. På torsdagen så jobba jag en stund var jätte roligt så hoppas på mera jobb där inom kort. Hihi. Så var de fredag då åkte vi in till stan för dennis skulle bli fotad. Efter de åkte mamma hem och efter en stund kom linda, louise och mikaela hit, vi tjata och kolla på film. Sen blev de lördag och då blev de dags för liseberg ojojoj va roligt de var. Hihi. Hade super kul med er tjejer tack för en trevlig helg!
Så har min vecka sett ut så inte haft mycket tid framför datorn. :) Men nu sitter jag här hemma själv och tar de lugnt för första gången på en dryg vecka hihi. :)

Lägger in bilder på mina fin fin presenter som jag fick av tjejerna.






Detta fick jag. Av linda: Tre jätte söta hello kitty sockar och ett presentkort på H&M
Av louise: Tre par sockar, ett hjärthalsband , coola servetter :) och två ljushållare i orange. Och de bästa av allt våran film haha säger jag bara vilken j*vla film. Tänk att se den om ca 10 år haha.
AV MIka: Två jätte fina durkslag ett stort i svart och ett litet i rött perfekt att ha ett litet när man bara gör mat åt en person, sen såna där gelegrejer man sätter på kaklet som hör till toab som ni ser här över.

Tack så jätte mycket för dem fina grejorna!


Nu ska jag lägg amig och slappa framför tvn.

För skulle tro de blir en lika händelserik vecka den som kommer. :)

Kommentarer
Postat av: mikela

du fick en konservöppnare också hehe :)

2008-09-01 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0