Trevlig helg!

Ojoj har mycket att berätt om men orka skriva allt..
Men iaf emma kom i Fredags morse, vi börja festa redan vi 14.00. Oppps. HIhi, vi hade en mycket rolig och trevlig kväll/natt i göteborg. Emma fick ju tex åka taxi för första gången i sitt liv. Haha så hon satt och njöt av turen från stan och hem hit. Ha ha
Sen blev gårdagen väldigt väldigt lugn satt och glodde på tvn hela dagen tog oss även sen powernap från 14-16.30 ca och de beövde vi!
Senare på kvällen kolla vi på den nakna pistolen 2½ som gick på tv4+ den va lite rolig haha. Efter den kom den nakna pistolen 33 1/3, men jag orkade inte kolla på hela den så jag somna någon gång runt 23 skulle jag tro. För att sen bli väckt med 04.45 gahhhh då var de nån i huset som kände för att ha fest och j*vlar va dem spela musik och gapa vet inte hur länge jag låg vaken men minst till 06.00 var sjukt jobbigt, och inte var de någon som gick och sa till dem heller.

Dagen idag började också slappt tills syster ringde med 11.30 då kom hon hit för att lämna av dennis så då passa vi han till mja 14.30 kasnke då jag körde emma till stigs center där erik väntatde på henne så åkte hon hem och jag hem till syster en sväng!

Jag tog mig en lite kvälls promenad med 19.00 tiden var ute i ca 30 min för att jag inte skulle bli blöt för direkt jag kom innanför dörren öppnade sig himlen. *tur*

Imorgon blir de till att städa här hemma igen de är ju sjukt att de kan bli så mycket damm. Sen får de bli en eller kanske två promenader.

På tisdag kommer kära mor hit till stan vet dock inte om hon ska sova här eller hos syster de märks väl!

Nu ska jag se om de är nått från OS på tvn! Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0