Varm och härlig fredag!

Så var vi inne på augusti då, sjukt detta. Hehe. Men nu är de bara 24dagar tills jag bli 20 hihi.
Idag har dev arit soligt och varmt mycket varmt. :) Gick till syster med 09.00 tiden vi tjata och kolla på tvn kolla när dennis bada i polen men sen blev vi utan ider så dågick jag och dennis hem till mig, jag handlade även lite frukt mm på vägen hem då. Efer en timme drygt kom syster så var vi hos mig ett tag sen åkte dem hem med 16.00 typ. i morgon ska syster på brölloop i småland hoopas de är fint väder där då, då bröllopet är utomhus då är de ju inte så nice med regn.
Jag ska baka i morgon, så för mig behöver de inte vara fint väder haha. Behöver ju inte regna bara så man kan gå ut och gå iaf. 
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra blir väl att kolla på nån film, känner mig redan väldigt trött, men de är nog pga värmen de måste de vara.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: S

Nee det har inte vart en trevlig fredag...

Jag jobbar på bruket, städar ;)

Idag blev det stopp i avloppet. Så avloppsvatten kom upp ur en golvbrunn. Hela golvet var fullt av äckligheter, och där plaksa jag runt.

Tack gode Gud för att det finns gummihandskar!

Hur går det för dig i Göteborg? Trivs du? Kram

2008-08-01 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0