Vilken dag

Oj vilken dag de varit, fullt ös hela tiden. :) Vakna med 8tiden strax efter 8 skickar mamma att dem åkte från långed, så dem var här med tio tiden ungefär. Då fixa pappa mina lampor jag fick presenter mamma börja skala räkor, jag och pappa fick åka till konsum och handla en grej till en lampa. Sedan med 12 tiden kom syster och dennis då fick jag bubbelvatten. :D
Då va de tjo och stim me dennis hihi. Sedan med 13 tiden kom ingemar och pernilla. Sedan med 15.30 tiden åkte folket hem jag åkte  med hem till callo och sa hej då till päronen, min tanke med att följa med hem till syster var att jag skulle gå hem sedan på tidiga kvällen med 18 tiden men icke att jag de fick. Hihi. Då emir jobba läänge idag ville syster ha sällskap så ja så blev de. Och nu sitter jag här precis hemkommen från syster haha. Så blev en rätt lång dag. Men ack så trevlig. Tack så jätte mycket för sällskapet och presenterna.

Det jag fick var: En micro, två kuddar, en lamp skärm och pengar av mor och far, av syster med familj fick jag en finfin "sodastreamer" inte de märket men iaf en som bubblar vatten. :D av ingemar och pernilla fick jag en sjukt fin orkide ska ta kort på den i morgon med en ängelkruka och ett stort runt fika fat även detta i ängelserien, I LIKE hihi. av mormor fick jag pengar och lakan, farmor och kent pengar och sedan av farfar fick jag pengar.

Så imorgon innna jag ska iväg och jobba blir de att köpa ett par skor och även dr atill systemet haha kommer nog kännas sjukt att gå in där och vet att jag får andla precis va jag vill hihi.

Nu är de bara drygt 10min kvar tills jag avslutar min tonår och blir vuxen HAHA

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: elsa

Grattis

Från oss i köket Läroverket

2008-08-25 @ 12:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0