Äntligen helg!

Åhh så skönt med helg..
Var en lika seg dag idag så de gjorde de ju inte bättre att man inte fick gå hem med 15 som jag brukar utan idag var de ju jobb till 19. Sista timmen gicj iaf fort så var ju tur de haha.. Men men nu är jag iaf ledig!! :D

Morgondagen vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp då de är vinterstudion som jag gärna vill se men ska även till backaplan och köpe ett par tights, så hm.. Ska jag gå hem till syster efter vinterstudion eller ska jag gå när jag typ vaknat och är klar.. Svårt detta haha.. Callo och emir ska iaf åka med 17.30 till julbordet så de är ju lugnt.. :)
Aja de ger sig hihi..

Söndag består ju av jobb. Så känns som att denna helgen bara kommer springa förbi.. Fast är bara bra tycker jag då blir de ju fortare 19december haha..

Ne nu ska jag kolla på, på spåret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0