Barnvakt!

Så där då har dennis somnat och jag ska snart kolla på room service, fast callooch emir kommer ju snart hem så blir snart hemfärd för mig med.

Helt sjukt att jag känner mig trött nu, jag som sov i 12h haha..Men bara bra då jag inte tykcer om att vara vaken länge haha..

Var hyfsat segt idag på jobbet med. Så himmla underbart att de bara är två jobb dagar kvar börjar bli rätt less på de nu sä här i slut tampen hehe. Men är ju för att de är så lite folk som kommer.

Imorgon måste jag till gymet och pausa mitt kort sen kommer callo till mig i morgon då vi ska packa in allt som jag ska ha med mig på fredag så jag bara kan "springa" hit efter jobbet och äka iväg, hehe...

Annars bara bra!
Inte så mycket att säga!



Tack själv mini kusinen för kortet!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0