Godmorgon Fredag!

Åhh vad skönt äntligen fredag!
Men innan jag tar helg har jag en 8h dag farmför mig inte så skönt men men. De blir ju pengar till slut! Efter idag har jag ju bara 5dagars arbete kvar innan jag går på min jul ledighet såå underbart ska de bli!

Jag har som sagt mycket att göra under helgen! Köpa dem sista julklapparna, inhandla lite dricka, träna, tvätta och sist men inte misnt titta på vinter studion! :D

Ne nu måste jag borsta tänderna och sminka mig!

Hoppas ni får en trevlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Sandie

okej :D ska du med på julfesten? tänkte att de måste va den här du skrev om? hehe



tack :)

2008-12-12 @ 14:11:57
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0