Godmorgon Måndag!

Herregud va de ska vara svårt att somna nu för tiden då. Igår fick jag panik nör jag inte kunde somna jag gäspa och gäspa men inte att de gick att somna för de. Så till slut gick jag och sätte på i soffan sätte på Räddningspatrulen hehe tänkte att nu borde jag somna om jag sätter på denna barnfilmsom jag set så många gånger men icke eftre ett tag stängde jag av och hitta nått på tvn att se på och sen till slut somna jag. När klockn var 04.00 vakna jag i soffan så då gick jag upp och la mig i sängen hehe..

Hoppas jag kan somna i kväll då jag ska sova hos syster men de tror jag för idag är de ju fullfart hela dagen först jobba sen ska jag och syster baka baka!!! Roligt!!

Piss väder är de ute åhh va tråkigt de är kan de inte komma lite snö nu snälla!!!

Ha en bra dag!!

fyra dagar kvar.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0