Godmorgon Onsdag!

Ojoj vad jag sovit inatt haha. Gick och la mig vid 20.10 för min plan var att se på äntligen hemma i sängen, men redan efter 5min kännde jag hur trött jag var så jag somna typ 20.30 haha. Som tur va så sov jag rättlänge nu på morgonen iaf vakna 08.30 så blir ju 12h de haha. Men de är skönta tt ta en 12h natt ibland hehe.

Åhh igår fick jag mina första julkort fick 4st hihi va roligt! :)

Onsdag idag alltså, brukar vaar en rätt lugn dag på jobbet de, sen ska jag hem till syster eftre jobbet då de är sista träningen för dennis päron. :) Callo ska även hjälpa mig med csn för känner att de vill jag verkligen inte trycka på någon fel kanpp de vore ju lite jobbigt. :)


Nu blir de ingen mera träning för mig detta året så i morgon ska jag frysa mitt kort är ju ondödigt att ta dagar från de när jag ändå inte kan träna där nu. Men ska inte vila helt  för de får allt bli lite promenader iaf. :)



Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lill kusinen =)

Heej =) Tack för de fin fina julkortet fick det i dag onsdag!! =) Da de bäst puss johanna

2008-12-17 @ 16:58:14
Postat av: Sofia

Det är sjukt att man kan sakna Långed så mycket :D

2008-12-17 @ 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0