I långed!

Godmorgon ja för nu är de verkligen morgon en tidig sådan men jag har faktiskt varit vaken sedan 06.00 typ.

Lite om gårdagen, på jobbet var de såå lugnt alltså har aldrig varit så lite folk helt sjukt så vi bara stod och skratta typ för att de var så lite så då fick jag sluta 14.00 istället och de var ju jätte bra så kom jag iväg tidigare. Tur var de för oj va mörkt de blev fort men jag var iaf hemma jämnt innan 17.00 då var de bara att hoppa in i duschen och fixa sig inför julfesten den var mycket trevlig god mat trevlig sällskap och roliga lekar! :)
Var hemma vid 01.00 då jag slapp gå så passa på att åka hem redan då. Så idag mår jag faktiskt som vanligt. Mycket skönt!



Dagen idag blir till att en början kolla på kära vinterstudion sedan ska jag till farfar en sväng, sen tror jag minsan de får bli en pizza från kings då jag är ensam här "hemma" för mor ska till trollhättan med farmor och pappa ska till kusten med crister så a hehe..


Otroligt skönt att ha semester nu fram till 4januari! jag ska njuta!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0