Krångel med internet!!!

Jag blir såå arg när saker inte funkar som de ska. I morse han jag in på en blogg så la internet av suck. Vet int eva de var för fel för när jag kom hem så funka de fortfarande inte iaf inte på den bärbara datorn så nu sitter jag vid den stor. Inget fel på de men så skönt att sitta i soffan haha.. Så jag tror de är den bärbara datorn som är boven i de hela. haha..

Idag har de varit fullt upp hela dagen, dock var de SÅ segt på jobbet inte alls mycket folk och från 14-15 var de högst 10 pers mycket mycket segt så då var de tur att de var bra musik vi spela så man kunde digga med haha..
När jag kom hem tog jag tag i den stora disken, koka upp nu fudge se hur länge den blir kvar i kylen haha.. Den blev iaf bra fast inte smaka på den än men den har stela fint. :) När de var gjort började jag sortera i min garderob då jag är så trött på att de är överfullt haha. Så blev två påsar som jag ska se om min kusin vill ha sen en påse med bara gamla jobb kläder som jag inte vet vad jag ska göra med riktigt. Så duktig har jag varit haha. Sen vid 17.30 gick jag bort till träningen då de var vatten/cykel/bos idag så kul. Så nu sitter jag här rätt mör i kroppen hihi..

Bara för att jag grejat så mycket nu idag är mina fingrar fuckade så jag tappar typ allt de gör ont nu när jag skriver mm. Så nu blir de att smörja smörja... Suck suck..

Imorgon blir de en lång dag 10.30-19 men åhhh så skönt med fredag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0