Min Lucia

Oj va dagen sprungit iväg, fast jag har ju grejat en del så är väl inte så konstigt.
*handlat i eriksberg
*pratat med mor
*pratat med far
*pratat med syster
*kollat på vinterstudion
*sovit en liten stund
*dammsugit
*packat
*slått in julklappar
*ätit
*surfat
*tvättat
*och nu sitter jag här igen, ska snart se på landet runt sen blir de ju så klart svensson svensson och brottskod försvunnen innan de blir sängen.

Imorgon ja då är de en liten speciell dag. Hihi De får ni reda på i morgon.
Morgondagen kommer bli lugn då jag inte har något planerat förutom ett vattengympa pass vid 14.40 så blir nog en hel dag i soffan framför vinterstudion hehe..


Ne nu ska jag titta på landet runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0