Mycket att längta till nu. :)

Åh jag har så mycket planerat nu framöver så de är ju inte sant. haha.
De börjar redan till helgen då ska jag på lördag handla dem sista julklapparna har typ 2st kvar och vet vad jag ska köpa så. :) Har även tvätt tid på lördag mellan 16-19 inte nått att längta till men haha. Sen ska jag även till systemet och köpa lite nödvändigheter, haha.. Sen nästa måndag då ska jag sova hos syster så då ska vi julbaka igen haha men denna gången ska d einte ätas upp utan tas med hem till mor och far. :) Men de jag längtar till mest är ju såklart den 19 december då åkre jag hemhem, slutar 15.00 så åker direkt efter jobbet, väl hemhemma så har jag blivit bjuden på en julfest! Ska bli så kul!
Sen längtar jag till den 22december då jag och emma ska på tur. haha.. Sen såklart den 24 känner på mig att de kommer bli en underbar jul! 25 december är också en dag jag längatr efter för då blir de party med mina underbara vänner kommer också bli hur kul som helst! Sen bara att få vara hemhemma ska bli så otroligt skönt och gott! Träffa alla vänner och Farfar!
Nyår har jag inget planerat tänkte här med familjen först om vi ska hitta på nått då, annars blir de säkert fest! :) Så idag fick jag ju ett nytt datum att längta till 19januari betyder skol start! Mycket nu alltså haha...

Åhh de ska bli så roligt att gå ut nu också då jag dels väger betydligt mindre än förra julen, men sen också för att jag har köpt nya fest kläder som jag är så sjukt nöjd över. Behöver inte gå i samma gamla party kläder längre, utan nu kan jag ha nya varje fest iaf dem festerna som är planerade. Nice nice!

Ja som ni märker sitter jag och drömmer mig bort. Detta är de enda jag går och tänker på om dagarna att just den dagen ska komma som jag längtar till så. Jag har ju sådan tur att tiden går så fasligt fort nu för tiden. Det tycker jag är jätte bra men den får gärna stanna upp lite vid den 19:e december då behöver de inte gå såå himla fort längre. Hihi..



Åh nu har jag inget att göra fram till 22.00 då prison break börjar inte ett drit på tvn heller. Blä blä.. Trött är jag också vilken skräll! Haha...

Imorgon är de ingen god mat på jobbet heller så då får de bli att käka knäcke bröd igen då, är nog tredje veckan som de inte är god mat alltså en dag i veckan är de inte god mat. För annars är de alltid såå god mat idag käka jag kycklingfile med ris och currysås mumma!! :)

Ne jag får väl surfa runt i ca 40min då. hehe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0