Party

Hejsan!
Ja då var julen över då inte för att jag haft någon jul känlsa alls men nu behöver jag ju inte leta fram den heller då den är över haha. Men jag hade iaf en bra dag igår, lite annorlunda jul detta året dels för att dennis börjar bli större och sen för att de är sjukstuga här i huset, då callo och emir kom hit med en massa baciller. Suck men jag är den enda osm inte blivit dålig ÄNNU! Men jag gör mitt bästa för att hålla mig undan, haha. Just nu ligger alla upp i ett rum och ser på tvn medans jag sitter nera i tv rummet och ser haha, för jag vägrar bli sjuk! Jag ska även iväg en stund senare ska upp och se på badminton sen bara hem hit och käka sen ska jag hem till emma där festen börjar! :D Idag har jag en mycket bra anledning till att festa som aldrig förr då jag ska ta dö på alla baciller om jag har några i mig! haha!!

Hoppas ni haft en trevlig jul!

Jag är super nöjd med alla mina julklappar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0