Snö!

Godmorgon Torsdag!

Jippy idag snöar de här. :) De kom lite igår med vid 14 tiden men inget som la sig. Och nu när jag vakna så snöar deigen fast tror inte detta lägger sig heller men kul att se lite snö iaf.

Ja så var de alltså torsdaga idag då. Det betyder vatten/cykel/box klockan 18.00 idag. Hihi. Är ännu roligare att träna nu då jag börjar se lite resultat på min kropp. :D För jag har börjat strunta i vågen nu då jag tränar så mycket får jag ju muskler och dem väger ju mera än fett så jag har int evägt mig på a jag vet int ehur länge. Hehe..

Får nog bli till att diska idag igen när jag kommer hem hehe.. Blir lätt så att jag inte orkar diska direkt jag använt tex en tallrik. hehe.. Sen tror jag även att jag ska köpa mig en tidning och lite natur godis efter jobbet idag som jag kan mysa med efter träningen då de inte är nått på tvn idag. Hihi

Ne dags att göra sig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0