Tråk tråk

Nu har jag tråkigt finns ju inte nått att se på tvn, inget att kolla på här på nätet heller.. Blä blä.. Kan klockan bli 21.30 så svensson svensson börja snälla!!


Blir en hel del grejer som ska med hemhem på fredag. Tre påsar med julklappar, en väska med kläder och en påse med mina stövlar plus lite kläder i där med, en del dricka. :) Datorn, en påse till emma och min fina blomma jag fått av mamma som snart kommer blomma ut då vill jag ju kunna se den. hehe. Eller kanske är de inte så mycket iaf hehe. Men känns som de är mycket men va gör de jag har ju en hel bil för mig själv hehe..

Nu kom jag på nått som jag kan göra tar dock bara 5min jag måste ju ställa in mina "timrar" vet inte hur de stavas, iaf så mina ljusstakar i fönstren lysser några timmar om dagen då jag är borta ser ju lite trevligare ut om inte annat!


Lyssnar på nickelback nu älskar!!!!

Ne gud vilket onödigt inlägg haha. Men som sagt jag har nada att göra då blir de så. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0