Tuff dag men rolig

Ja jag trodde ju inte att denna dagen skulle bli så bra och rolig som den blev. Då jag inte alls var sugen på att jobba när jag gick från syster vid 11.40 åhh vad jag bara ville hem och sova. Så kom jag till jobbet och de var helt dött jippy tänkte jag. Men sen vid 13 drog de igång, jag har idag gjort 45st hamburgare med bröd haha.. Då vi hade 4 eller om de var 5st kalas de var sjukt mycket barn hela tiden haha. Men dagen gick jätt efort då jag hade att göra hela tiden när de första kalaste bowlat klart skulle dem käka och då kom nästa kalas som bowla under tiden sen när dem käka kom nästa ja osv osv. Så de var nått att göra hela tiden mycket ovanligt för att vara där haha.. Så har sprungit och duka av duka på laga mat haha. Men dem 5½h jag jobba gick fort som bara den. Så var mycket skönt :)
Nu har jag precis duschat då jag blev rätt svett på jobbet hehe..

De blir nog en tidig kväll ikväll då de inte finns nått att se på tvn så blir väl att sitta här med datan en stund sen blir de sängen. Men är så tråkigt nu när jag inte har något att läsa. :(

Imorgon redan måndag sjukt sjukt..

Hoppas ni haft en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0