Underbara underbara helg!

Åhh va denna helgen är välkommen! Hehe. Är rätt trött på att jobba nu men är väl för att ledigheten ligger så nära! :) Bara en vecka kvar nu! Tänk om en vecka är jag i full gång och festar haha. Vem vet jag kanske är full med haha.. :D

Dagen idag har varit mycket märklig då de börjarde JÄTTE segt! Sen kom de en del folk, men vid 12.45 typ var de dött igen men då hände något som jag inte kan skriva här men stämmningen blev väldigt konstig hos oss alla i personalen jätte konstig blev man även jag var en mycket märklig dag helt enkelt. Men vid 15.00 hade vi alla börjat fått tillbaka vår vanliga stämmning. Så 16.00 var after worken igång. Dagen har gått lite halv segt må jag säga men nu är jag iaf hemma! Sitter i pyjamasen och har beställt hem en pizza hehe kan ju inte bli bättre!

Något som är störande är att alla mina träningsbokningar har försvunnit så passet i morgon och på söndag är nu fullbokade så då blir de ju ingen träning för mig i helgen iaf. :(  Men får ta och promenera mera under helgen istället.

Sen är de mindre träningspass till veckan med då dem redan börjat med julgrejs så de blir ett core pass på tisdag sen fick de blir varmvattengympa på torsdag sen fanns de inget mera som passade mig! Lite tråkigt men, så i långed blir de till att promenera som träning. :)

Åhh va fredags kvällarna är tråkig tv dag då jag inte kollar på idol och på spåret känns lite för vuxet haha.. Men men får surfa runt lite så blir de säkert idol som står på iaf. :)

Jo idag fick jag brev fråb skolan så den 19:e januari ska jag infinna mig i aulan 09.00-13.00 ska bli mycket spännande!
Hihi!!

Ne nu får ni ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0