vinterstudion!

ja nu börjar de äntligen jag är helt kär i dessa vinter sporter!

Men idag blir de inte att se hela dagen för tänkte att vid 12 tiden får jag åka och handla åt farfar sedan när emma vaknar till liv åker vi till kings. :)

Gahh va varmt de är här! Pappa eldar som en galning i spisen hehe!!!

Konstigt att jag inte är trött då jag la mig vid 01.15 och vakna exakt 04.54 och har inte sovit sen dess, men har ju sovit ca 12h varje dag hela veckan så jag har la lite att ta av haha!

Gud vilket konstigt inlägg haha

Kommentarer
Postat av: Emma

ha ha, vadå vaknar te liv? sååå bakis är jag faktiskt inte ;) ha ha ;) pUssa

2008-12-20 @ 11:44:36
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0