WOW

Hihihi... Jag blev antagen till skolan! :D Kom in på de jag valde som nummer 2 och reserv nummer 24 på de första jag valde. Men va faan jag kom in och alla dem tre programmen jag valde är lika intressanta. Men har jag tur kommer jag in på de första jag valde med. De får jag reda på vid nästa antagningsbeskedet. Men jag är iaf mycket glad över detta då jag inte hade några förväntningar alls. Hihi.. Så den 19 januari blir de skola för min del.

Och jag vet att de är några som inte tycker jag ska plugga men de skiter jag i. För jag gör vad jag vill. Jag tänker liksom inte jobba på whoopsi resten av mitt liv, aldrig med den lönen. Kommer ju få mera pengar via csn än vad jag får i lön så..
Man måste liksom ha en utbildning i dagens läge de är bara så.

Ne nu ska jag vara glad åt att jag kom in och strunta i dem som inte tycker som jag. :)




Ojoj va jag kämpa idag på vattengympan blev helt slut men åhh så skönt de var. Tyvärr var de sista gången nu för denna terminen. Lite dåligt tycker jag att de redan var sista men får hoppas att de finns nått att träna nästa vecka. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0