1 februari

Helg igen då, det är skönt så jag får sova ytterligare lite mera ha ha.. :D Ikväll blir det ju "sent" ;) för idag är det Let`s dance, så blir en myskväll i sffan med popcorn tror jag det får bli. Eller kanske jordnötter vem vet. Hihi..
 Dagen idag har varit bra även den, flytter på bra på jobbet nu, hittar mera och vet mera vad jag ska göra så man slipper fråga hela tiden. Så det känns bara bättre och bättre för varje dag. :D Men nu är det bara två veckor kvar som jag vet helt säkert. Kan få sista veckan i februari med om jag har tur och det hoppas jag att jag har. Hihi..
 Efter jobbet idag tog jag en liten omväg till bussen tänkte gå på stan lite men blev inte som jag tänkt mig :( För precis när jag gick utanför dörren så börjar de regna/snö och blåsa utav h*lvete men jag gick iaf en omväg för tänkte att det blir ju ingen promenad idag heller för man tar sig ju knappt framåt så gick kanske i 20 min förut och det var jobbigt att gå i motvind.. :) När jag kom hem så tog jag fram dansmattan så dansade lite så blev lite motion idag iaf. Hihi.. Men i mrogon när jag vaknar vill jag att det ska vara solsken och blå himmel så ska jag med en gång ta på mig och gå till lyckeby och tillbaka!! Så vill jag ha min morgon i morgon. Hihi. Men det ger sig väl om det blir så i vilket fall som helst så SKA jag gå till lyckeby direkt efter frukosten. :)
 Nu blir det snart omelette med kassler och morötter innan man sätter sig och degar framför tvn, inte för att det är nått bra på den än men iaf. Ute är det redan kolsvart, jag som trodde det skulle börja bli ljusare nu ju men icke.
Värker lite i min "små" fötter idag dem tycker inte om att gå i "trä" skor hela dagarna utan inläggen. Men jag kan tyvärr inte göra nått åt det ju.
 Kanske ska ta och kolla på dem sista vasnitten av the 4400 som jag har kvar tills det börjar något bra på tvn. ;)
Ne nu kurrar magen!
Hoppas ni får en trevlig helg, med fint väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0