<3<3<3<3<3<3<3<3<3DAG<3<3<3<3<3<3<3<3

Alla hjärtans dag idag, det är väl trevligt. Inte för att jag "firar" det men fick iaf två kort :) Och på jobbet fick vi en päronbeskvi, den var god men shit va illa jag mått sen jag käka den, nu börjar det försvinna men förut jag trodde jag skulle få spy är nog för att min kropp inte är van att käka sånt nu. Hihi.. Är ju bra på ett sätt men ne fy inget mer sött för mig nu! Kanske att det blir en pizza nu i helgen när nettan är här käka pizza senast då mamma och callo är här! Tänkte köra på att bara äta pizza när man har besök allstå en pizza vid varje besök. Hihi. Men nått godis blir det nog inte under helgen är mycket bättre med jordnötter! :D
 Underbart väder idag med redan innan 08.00 var det klar blå himmel och sol sken! Kommer blid på detta! Men ändå när jag kom hem så kände jag absolut inte för att gå ut och gå mycket märkligt, så jag bestämmde mig för att ta en vilo dag brukar ju ha vilo dag på onsdagar men var ju ute i 45min igår så då hoppas jag promenaden idag. Jag går ändå så sjukt mycket på jobbet så jag överlever nog detta haha.. Så istället har jag städa lyan bytt köksduk och bäddat åt nettan! :) Mycket nöjd med resultatet! Hihi.. Tycker det är jätte roligt att greja så här! Kanske att ni kommer se detta på min otroligt seriösa bäddning på gästsägen haha.. Jag vet jag är lite knäpp men tycker om när det är fint ju! :D
Ska även nu ta och kolla på nätet om jag kan hitta nått snyggt tyg eller fuskskin som jag kan köpa till matsals stolarna då jag får krupp på dem snart haha..
 Sen ska jag även se om jag hinner läsa lite i "livstid" är ju så trött på kvällarna när jag lägger mig så då orkar jag inte läsa mer än någon sida även fast det är såå spännande. Hihi..
 Vad som är på dumburken idag för mig är, sjukhuset, du är vad du äter och sedan premiären på fyran kl 21.00 med allison från greys anatomy, är smyg premiär där idag typ. Efter det blir det sängen för att vakna upp på sista jobbar dagen! Härligt med fredag i morgon igen, tyckte inte det var så länge sen det var fredag men hihi..
Nu ska jag leta upp nått nice tyg!
 Här kommer lite bilder!

image169

Med den nya duken jag fick av mor! Blev väldigt snyggt!! :D


image170

Min seriösa bäddning till nettans säng! Haha..

image171

Så såg det ut när jag käka frulle i morse! Underbart!!

image172

Jag och Mika på piraten!!



Ha de!

Kommentarer
Postat av: Raymond

kan du inte lägga in en färsk bild på dej själv så jag får se å gissa hur mycke du gått ner din retstick hi hi

2008-02-14 @ 19:15:25
Postat av: Mikaela

har du fått nys stolar de va inte där på nyår i alla fall :) när tog du det kortet ?? :D

2008-02-15 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0