Ahh jag blir så trött!

Idag var det jobb igen underbart att komma till chapman igen hihi.. Vakna med 07.00 så allt var som vanligt kan man säga hihi..
När jag kom hem vid 15.00 tog jag mig lite och käka sen begav jag mig ut i det underbara vädret som vi haft här idag rena vår vädret är jätte många olika blommor som slått ut och grejer. :D Dagen promenad blev till Willys då jag var tvungen at handla youghurt, päron och bananer så jag överlever denna veckan också. Hihi.. Kändes så skänt när jag kom hem sen att jag inte behöver handla nått mera denna veckan, trodde jag ja, För när jag nyss soda strema lite vatten så var tog kolsyran slut!! PANIK!! Så ikväll blir det att snåla på drickat detta betyder att jag måste till lyckeby i morgon igen för att byta ut patronen såå jobbigt!! Men men jag klarar mig ju inte utan den så, känner redan nu att de kommer bli en tuff kväll och morgon i morgon. Ahh. Men jag orkar inte sätta mig på en buss nu. Har två fulla flaskor så. Dagen Världsproblem. Haha..
 Om exakt 6månader får jag besöka systembolaget haha.. Nörd! :P
Ikväll blir det att kolla på Blekingenytt som har premiär ikväll 19.15 hihi, sen blir det sjukhuset för att sedan avsluta kvällen med Anna Phil!
Hoppas på att kunna somna lite tidigare ikväll, igår la jag mig vid 21 läste till 22 ungefär var såå trött precis när jag skulle till och somna så börja dessa j*vla ungar här över mig och skrek, grina, hoppa, en mamma och pappa som skrek ja det var världens liv jag blev så förbannad så de var när jag gick upp och knacka på deras dörr. Men jag lyckades lugna mig haha.. Så ja jag somna inte fören med 00.30. Blir galen när dem håller på så där dem har gjort så nu ett tag men aldrig så mycket som igår. Suck. Så hoppas på en lugnare kväll i kväll!!
Ja de var väl allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0