Äkta piss väder!

Hela dagen har det varit helt grått och regnat och blåst som bara den jag blir bara såå trött!!
Så fick bli bussen till elgiganten förut för att köpa/fylla på den tomma kolsyre patronen ville inte gå i detta skit väder mer än jag behövde. Fast på jobbet idag har jag typ gått hela dagen då jag var i plocken idag så har gjort mitt idag tycker jag hihi. Har även lite träningsverk i benen än. Tss.
Fick min lönelapp idag wow säger jag bara haha, grymnt nöjd med denna lön. Nu kan jag ju till och med spara hihi.
Måste ju spara ihop lite så man har tills nästa flytt då vi inte vet hur det kommer bli om det kanske blir en månad med två hyror eller hur det blir men jag tänkte fixa detta så smidigt som möjligt så man slipper två hyror, då det ändå kommer kosta en del, gör det ju alltid när man flyttar har ju dock bara gjort detta en gång men iaf hihi. Sitter ibland och drömmer i soffan tar fram papper och penna ritar upp hur jag vill att lägenheten ska se ut sen skriva till lite saker man vill ha. Jag vill tex ha en dubbelsäng, barskåp och en klädlåda/byrå sen skulle så klart en egen platt tv vara nice. Hihi.. Så därför känns det på nått sätt helt okey att spara när jag vet att de kommer gå till nått som är mitt eget eller till något som blir mitt och karls. Han kommer också så klart att spara. Har även idag skrivit cv och brev mm till ett jobb dem sökte i kalmar var sommarjobb till att börja med från v25-32. Var ett städ jobb på sjukhus, skulle vara perfekt om jag fick nått sånt då det finns chans på förlängt. För måste ju ha ett jobb i sommar om man ska kunna betala sina räkningar.
Hitta en lägenhet jag jätte gärna skulle vilja ha, detta är en trea. Jag är jätte sugen på att ha en trea då man har ett gäst rum som jag vet skulle uppskatas, sen vet jag ju att vi kommer bo i kalmar ett tag iaf som vi känner nu och då kan det vara skönt med nått lite större. Så här ser lyan ut som jag vill ha. :)


image187

Det finns en sån här ledig just nu men det är inflyttning snarast och jag vill att det ska vara inflyttning tidigast mitten på maj men helst början på juni. :D

Åh idag unna jag mig något så otroligt gott, när jag ända var i lyckeby för att köpa kolsyra så gick jag bort till fiske bilen och köpte mig en makrill filè och gud så gott det var. 20kr kosta den och den var absolut värd varenda krona så detta kommer bli något jag kommer äta minst en gång i veckan då jag blev mätt på en sådan! Kolla ser det inte gott ut?!

image188

Ser dock lite ensam ut men visste inte vad jag skulle ta till. :)

Nu sitter jag här ny duschad då man lukta lite fisk haha.
Ikväll blir det till att få skratta igen åt Willy Björkman, hoppas jag iaf haha.. Sen blir det House, sedan sängen.
Natten till idag var mycket lugnare så jag kunde somna när jag ville, så jag läste till 22.00 sen somna jag typ direkt konstigt nog då jag fick fråga när jag kom till jobbet om det hade varit mycket väsen här på stället. Jag bara ne jag har inte hört nått va dådå?! Jo då är det så att eller ni får läsa själva på denna sida tryck på länken, http://www.blt.se/nyheter/blekinge/en-knivskuren-vid-ran(500615).gm
Detta är då i det hus jag bor, men vet ej vilken uppgång. Tycker det är helt sjukt att jag inte hört nått då jag annars hör om någon skriker eller syrener från polis mm hur lätt som helst men som sagt jag sov väl väldigt djupt haha.
Lite läskigt är detta men jag är aldrig ute när det blir mörkt och jag har alltid dörren låst så, så rädd är jag inte. :D

Ja imorgon är det onsdag igen veckorna bara springer fram snart är pojken hemma igen och sommaren kommer ! Hoppas jag iaf, är så sugen på att grilla, spela mini golf, kubb. Ja bara umgås med massa folk i sol och värme!! Lööve! :)

Nu börjar jag få skriv kramp hihi.!!

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: KRISTINA KITTELSEN

ja det hade inte varit fel med lite sommar nu :/

2008-02-26 @ 18:22:02
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: Erik

Eller hur? Man blir så jäkla depp när det regnar och vädret suger feetma. Ha det bra!

2008-02-26 @ 18:28:16
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: Magdalena

Haha jag är också helt galen i rökt makrill! Har ätit en halv idag faktiskt:)

2008-02-26 @ 20:23:55
URL: http://magdalena.blogg.se
Postat av: cia

haha go fisken ser ut! :P klart den finns i borås också! haha .... jag premunerar! :P ja vi ses till helgen! PUSS

2008-02-26 @ 20:47:38
URL: http://ciajanson.blogg.se
Postat av: emma

inte hört takida, men cascada låten har jag hört, sjukt bra asså:D hehe ;)
PussPuss

2008-02-27 @ 10:37:31
URL: http://protectedby666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0