Bra dag

Vakna lite senare idag det va skönt. :) Somna inte fören med 00.00 ungefär vet inte vad som var fel men men.
Idag har jag städa lite här hemma, dammat och dammsugit. Har varit ute på två promenader på ca 35min styck. Blåser fortfarande en hel del så är lite hal kallt men på min förrmiddags promenad var det som vår :) Jätte varmnt i solen så de var skönt.
Annars idag har jag kollat på längdskidor på tvn käka kyckling och fullkornspasta.
Resten av dagen ska jag tillbringa framför tvn. Kollar på, på spåret nu men är lite trökt så hamna här. Hihi..
Jo de är så här kära Syster stjärntorsdag är min alldeles speciella dag. haha. :D Du vet va jag menar. :D

Hm, vet inte vad jag ska skriva mera så.

Ha en trevlig lördag framför tvn och melodifestivalen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0