Efter ett tag så..

Ja jag gjorde mig färdig för att åka mot stan och simhallen kommer till simhallen ca 10.15 och då öppnar inte själva simhallen fören 12.00. Orka! :) Men jag tog en buss hem igen, laga lite lunch som du fick bli kyckling och pasta. Så åkte jag åter igen in mot stan med ca 11.50 och denna gången fick jag simma hihi. Var gratis för mig så det va nice.. :D Började lite lugnt nu så här första gången på ett tag så blev bara 1000 meter men alltid en början. Så detta kommer bli min nya lördags aktivitet. :) Kostar mig inte ett öre heller en mycket bra grej att göra.. :D Efter mitt simmande blev det en tur på stan, hittade en bh för endast 50kr då det var mycket rea. :D Så nu har jag äntligen köpt de som jag varit i stort behov av mycket länge. Sen blev det även ett linne :D Lägger in bild på detta längre ner.
Vädret är helt otroligt nog strålande sol med klar blå himmel, men tro inte att det är någon höjdare att vara ute för det. Då det fortfarande blåser dj*vulen ute. Och är svin kallt, tänkte ta ut cykeln och cykla till lyckeby senare men när jag klev av bussen ångrade jag mig med en gång då det är såå kallt. Men man vet aldirg. :) Fast kanske tar det i morgon då jag inte har något planerat har ju redan varit duktig idag med både sim och promenad på stan :D
Ja detta var min lördag så här långt in på dagen.. :) Resten av dagen kommer nog spenderas framför tvn och datorn. :) Det är jag värd! :Dimage158
Det blår linnet köpte jag förra helgen när mor och syster var här!

image159
Så här vackert och fint ser de ut ute idag från mitt fönster tyvärr kan jag ju inte fota kylan och blåsten :D



image157
Blomma jag fick av syster. ! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Okei ! Snygga linnen :) Nja, jag gillar inte att spela inomhus cuper, valde att avstå!

2008-02-02 @ 21:56:48
Postat av: Mia

Simma är härligt, tyvärr är jag världens kruka, kan typ inte mer än bröstsim!
Mysig blogg du har!

2008-02-03 @ 17:16:51
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0