Fabriksboden

Så var det onsdag igen då. Hihi.
Vaknade som vanligt tidigt i morse igen klockan var endast 08.00 när jag slog upp mina ögon och jag blev lite halv sur då jag nu är ledig kan jag la sova lite längre iaf men icke. Så jag slog på radion och låg kvar is ängen till kvart i nio ungefär. Hade ställt klockan på nio eftersom jag skulle vara hos Carin med halv elva. Men eftersom jag vakna så tidigt blev jag ju självklart färdig tidigare än väntat så jag bestämde mig då för att ta en tidigare buss till stan så jag var i stan ca 40min innan jag skulle träffa Carin så då tog jag mig en promenad runt stan, hamna nere med vattnet såg två ubåtar och lite andra båtar, gick även förbi bilfärjan till aspö för den som intresserar. Haha.. Hos Carin fick jag mina två tshirts även en rek. till fabriksboden för att hämnta ut ett par nya jobbskor. Blev kvar hos Carin ett tag och pratatde om lite allt möjligt, hon är bra trevlig Carin. Hihi..
När jag kom hem blev det att käka lunch som var kyckling och fullkornspasta mycket gott. Kollade färdigt på the 4400 efter lunchen.

Har nu kollat på dem 4avsnitten av gossip girl som gått på tvn och ja det var ju en serie helt i min smak måste jag säga hihi.. Men jag fick ta en paus efter jag set två för då var det dags för att ta en promenad igen blev även idag runt ekliden. Så nu har jag precis kollat klart på gossip girl. Det får bli en helg serie för mig. Eftersom det går samtidigt som bygglov hihi.. Tv nörd jag vet!! :D

Ja det var vad som hänt i mitt liv idag. :)
Hoppas på bättre väder i morgon så man blir lite piggare.. :D

Här kommer bilder på mina nya "snygga" jobb skor haha


image183
image184


Är faktiskt bara storlek 42. Haha..

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: lilla gubben

ja det var snygga skor...bra när du ä ute å dansar så du inte blir trampad på dom små fossingarna.....
Å du MALMÖ är fortfarande TOTALT kass!!!!!
Kram å hej allt från mej

2008-03-05 @ 19:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0