Fattiga riddare!

Då var det fredag igen då. Härligt. Hihi.. Ikväll blir det som vanligt lets dance.
Idag på jobbet har jag ståt och delat ut tacobröd dem mjuka haha det var såå roligt. Men som tur var kom Elsa ut precis när det kom som mest folk så då överlämnade jag det till henne så fick jag springa och hämnta mera tallrikar, mat, bestik mm så det var skönt att man slapp stå där ute hela dagen själv. Men dagen idag har varit väldigt dryg är väldigt ovanligt att jag tycker tiden går sakta på jobbet men idag gjorde den det. Tror det beror på att det är så lite folk och käkar vet som sagt inte vad som hänt med folket.
 När jag slutade jobbet tog jag bussen direkt till ÖB för att köpa shampo och balsam till mor sen gick jag till Willys för att köpa lite apelsiner som otroligt nog bara kosta 7kr/kg billigt! :) köpte även lite mera youghurt, sen köpte jag sakerna jag behövde för att kunna göra fattiga riddare! Så det käka jag för en stund sen det är såå otroligt gott! Så enkelt men så gott! Var så längesen jag käka det så det var mumma vill jag lova. Dock inte så nyttigt men det är ju fredag idag så då fick det ju gå. Haha.. :)
 Nu har min kära pojkvän redan varit ute i en månad, tiden går så otroligt fort. :) Just nu är han i frankrike! :)
 
Så nu hoppas jag att min kära far ser vad jag skriver så jag slipper höra de något mera :D
Inte för att jag tycker det är så snyggt med så STOR text men vad gör man inte för sina kära päron. Hihi..!

Har kollat lite jobb i kalmar nu under veckan dem söker mycket sommarjobbare som servitris så ska nog skicka in dit då man har chans att få jobba kvar även efter sommaren. Men så slog det mig förut när jag låg och vila att jag inte kollat upp ikea så det gjorde jag nyss och dem sökte personal till kalmar undersommaren bla så dit skicka jag nyss mitt CV. För jag vill gärna ha ett jobb när jag flyttar till kalmar så man inte sitter där igen som jag gjorde när jag flytta hit fast det har ju löst sig alldeles utmärkt så det hoppas jag att det gör i kalmar med! :)

Ne nu ska jag ta och mysa ner mig i tvsoffan! :D
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: raymond

Tack gumman du kan att bara du vill hi hi de går nästan utan glasögon

2008-02-09 @ 10:50:44
Postat av: moster

väldigt bra med större text nu kan man ju läsa utan
extra ögon ,lite svårt med det röda mot det svarta , men bättre nu som sagt , ha en nice helg kram / moster

2008-02-09 @ 12:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0