Förbannad!!

När jag kom hem från jobbet höll jag på att gå i taket då det såg ut som en strom hade varit inne i min lägenhet!! Blommor i sängen, lampos på golven, gardiner ihop knytna! Jag blev helt galen slängde av mig min ryggsäk och gick ner en våning, då dem igår och idag håller på med ventilationen här. Så jag fråga dem två killarna om dem var färdiga här uppe och det var dem, så då fråga jag om man lämnar en lägenhet så?! Då sa den ena killen att oj det glömde nog ventilations gubben. Jaha tänkte jag hur faan kan man GLÖMA att ställa iordning efter sig i en lägenhet?! Så jag fort iväg bort till bovärden och som tur var var han där denna gången. Och han blev lika arg som mig och ringde genast upp företaget som är här och grejar så han skulle skicka hit någon som skulle göra iordning. Så när jag ca 10min senare kommer hem vem tror ni inte då är här och grejar?! Jo killarna som jag frågade som skyllde ifrån sig på någon annan, och hur jag vet att dem skyllde i från sig är så lätt eftersom allt står nu precis som det gjorde när jag lämna det i morse hur fan skulle dem kunna veta detta om inte DEM var här inne och gjort detta. Märkligt eller vad säger ni!! Men nu har jag fått i mig lite mat och lugnat ner mig. Haha.. Jag som hade planerat att cykla till amiralen för att köpa mig något gott då det är fettisdagen och jag tycker inte om semlor så mycket men det kände jag inte alls för när jag kom hem till detta men jag gick till servicebutiken iaf och köpte mig en dammsugare så jag får nått nu är det faktiskt är fettisdagen hihi.. Ja dett avar min tisdag haha.. På jobbet idag var det väldigt lugnt ca 150 ungar mindre än de brukar så det måste varit något idag som dem vart i väg på. Men dagen sprang iväg iaf så var helt okey. I morgon gör jag sista dagen i renseriet, sjukt att jag redan varit där i en vecka. :) Nu är jag även inne på min näst sista vecka på chapmans om jag inte har sån tur att jag får sista veckan i februari me då. Det hade varit nice.. Känns som det kommer bli jobbigt att fara runt på oika skolor nu igen haha. Nu har jag ju blivit så hemma på chapmans hoppas på att få nått längre vik på någon annan skola nu istället då hade varit trevligt. Hihi. Men tror inte jag behöver oroa mig om jobb iaf då Carin haft det tufft nu några veckor då det inte finns vikarier så det räcker till allas ställen som behöver så är sjukt många som är sjuka.
 Ikväll blir det tvn för hela slanten startar min tv tid 19.00 och avslutar den 22.00 :) För idag börjar ju House!! Äntligen lite bra att kolla på igen :) Men då måste jag hålla mig vaken i en timme längre än jag brukar! Haha.
Ne nu får det vara färdi skrivit för idag!!

Kommentarer
Postat av: PV

HEJ tjejen de är rätta takter på dom jävlarna bara.
Ja vi får hoppas att du
får vara kvar där ett tag till ha de gott kram. ps Har du ingen tv i sovrummet.

2008-02-05 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0