Glad

Glad? Nej det var jag inte när jag vaknade i morse då klockan bara var 08.00 men jag tog tag i en tidning och läste ett tag sen så somna jag om och vakna igen med kvart i elva det var skönt! :)  Men sen jag gick upp så har det kliat i mitt öga och näsan har runnit hela tiden vet inte va de är för fel..
 Blir inte att jag åker och simmar idag då min tvättid börjar med 14.00 så vill jag inte behöva tänka på klockan i badhuset så åker dit i morgon istället så får det bli en längre promenad idag istället! Då det ser ut som om vädrettillåter det med. Det trodde jag inte när jag kolla ut med 08.00 då såg det ut som himmlen ramlat ner men nu börjar det spricka upp och ljusna. :) Ja så min dag ser ut som fäljer, promenad, tvätta och melodifestivalen! :)
En någorlunda lugn lördag iaf. Hihi. Får ju passa på att vila denna helgen för nästa helg kommer Nettan hit då blir det väl fullt upp skulle jag tro.. :)
Ne nu ska jag sätta mig och kolla på skidskyttet!!

Så bra då pappa att du nu kan se vad jag skriver!!!


Kommentarer
Postat av: Best Friend <3

Mm, ska trappa ner på träningen nu också, är ju illa tvungen, får bli styrketräning istället för att överbelasta benen!! tråkigt men :/
håll nu tummarna för oss imorn!!
Puss Puss saknar dej så

2008-02-09 @ 21:48:08
URL: http://protectedby666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0