Helgen!

Har inte skrivit här underhelgen då jag har besök av nettan. Men nu kan jag passa på då hon fortfarande sover hihi. Vi har bara tagit det lungt i hlegen i fredags tov vi en promenad till lyckeby och sen blev det lets dance på kvällen! Igår mådde inte någon av oss så där jätte bra kände oss förkylda så vi gick inte ut och festa igår jag kände absolut inte flr det så istället blev det mys framför tvn med melodifestivael och sedan se upp för dårarna.. Hihi. Spela även lite yatzy i pauserna. Jag vann!! hihi..
Idag ska vi ut och promenera efter frukosten får se var vi hamnar! :) Sen blir det tv i eftermiddag! Jag kommer nog lägga mig tidigt då jag ska upp i morgon innen 06.00 blä!!! Vill inte men vad gör man inte för lite pengar! Suck. Men är helt säker på att vi kommer få en  trevlig dag! :D
Har ju syndat mycket denna helg så nu blir det en hård vecka :P

Mikaela: Har fått bordet och stolarna av callo! :D

Pappa: Hihi ne blir ingen sådan bild!! :D

Ne nu ska jag käka frulle!! Ha de!!

Kommentarer
Postat av: callo

nu har jag börjat blogga igen, du får länka til mig i nästa inlägg, puss puss

2008-02-18 @ 13:02:54
URL: http://callo84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0