Jag är grym!!

Haha, ja det tycker jag faktiskt att jag är. Jag gick ut som jag skrev för ca 40min sedan, när jag slängt soperna började att regna såklart plus att nu hade det börja blåsa ordentligt! Men det strunta jag i! :D Jag gick iaf och kom precis in så blev en 40 min promenad! Underbart! Detta betyder att jag idag har gått samanlagt 110min :D Jag är mycket nöjd med mig själv! Hihi. Allt som allt denna veckan har jag gått; 310min. Hehe.. Och då är det två dagar kvar på veckan. Hihi.. Detta måste firas med en Banan, hihi, kanske blir någon jordnöt med, hihi.
Ojoj idag har det blivit hela 3 inlägg. :)

Kommentarer
Postat av: syster

nu undrar vi ju alla vad STJÄRNtorsdagen är för dag? ;-)

2008-02-23 @ 13:30:05
URL: http://callo84.blogg.se
Postat av: moster

hej gumman fira med banan hmmm . hi hi kram på dig gumman

2008-02-23 @ 18:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0