kallt!!

Så där då har man varit hemma ett tag då. :) Var klar på jobbet redan med 12.40 så då gick jag hem. :D Fast hade ju betalt till 14.00 så helt okey hihi.. Jag gick alltså hem också för tyckte inte de blåste så mycket men när jag kommit halva vägen börja det blåsa på lite mer kom lite då och då. Det var sjukt jobbigt att gå när de blåste som mest hihi.. Tänkte mig ut på en till promenad nu på eftermiddagen för måste ändå ut men soperna så då tänkta jag då kan jag ju lika gärna gå en promenad på 30min. Men just nu känner jag inte för de då det blåser rätt bra, trodde någon var här förut men det är fönstrena som låter av att de blåser snart går väl nått av fönstrena sönder haha.. De vore nått de.. :D
Men får se blir säkert att jag går ut iaf haha. Är ju så skönt när man väl är ute och om inte annat när man kommer hem efter en promenad. :) Känner mig riktigt duktig nu när jag gått minst 40min arje dag denna veckan om inte mer. :) Hoppas de ger resultat i mirgon. Haha. :D
Jag fryser otroligt mycket om mina små händer när jag sitter med datan för länge dem blir sjukt kalla. Mer än dem brukar till och med. Hihi..
Pojkvännen är fortfarande i Marocko var meningen att dem skulle få komma in idag men icke så dem ligger fortfarande och plaskar igen haha.. Har varit där i en vecka i morgon och ännu inte fått av sin last det är ju bra.. Hihi. Men dem har ju haft de varmnt och så fast idag var det regna haha.. Ne nu ska jag inte vara sån. :)
 På måndag börjar vardagen igen :) Ska bli kul att komma till Chapman igen. Jag hoppas såå mycket att jag får vara där i mars med även om jag bara kan jobba 15 dagar i mars så är det bra! Då det är lov och röda dagar så blir det bara att jag kan jobba 15dagar för åker ju till byn "långed" ;) på stjärntorsdagen. Men men den som lever får se helt enkelt. :D
Jo mina nya jobb skor var jätte sköna att ha på sig. Nice!
Ne detta går inte, jag får allt palla mig ut och gå en sväng igen har ju inget bättre för mig, är bara skit på tvn så ja det får bli en promenad eller vem vet kanske blir en flygtur. hihi.
Hoppas ni får en trevlig fredag, det ska jag ha! ;)

Dåligt med kommentarer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0