Ny vecka nya tag!

Då var det måndag igen, och nettan är åter igen i långed, iaf snart :D Vi hade en väldigt lugn helg. Med föör mycket onyttigheter :) Blev en pizza på lördagen och lite godis. Fast vi gick ju faktiskt till lyckeby på fredagen, så lite duktiga var vi allt. Hihi.. Hoppas att Nettan hade lite kul iaf. :)
Idag har jag varit i Rödeby och jobbat från 07.00-15.30 var helt okey men Chapmans är ju bäst. Hihi..
Denna veckan blir det nog lungt med jobb, pratade med Carin förut och då hade hon inget. Men tycker det ska bli skönt att vara "ledig" i veckan då jag vet att jag har jobb nästa vecka. Då kan jag reparera skadan efter pizzan och godiset. Haha. Ne men då kan jag nujta lite mera av det vackra vädret fast kommer säkert regna resten av veckan bara för det. :)
Blir även att kolla på gossip girl i veckan och se om det är nått att ha. Sen har jag även den sista skivan av the 4400 att kolla klart på så jag har allt att göra om det blir dåligt väder :D
Är så jobbigt att veta att Karl är i Marocko nu och har ca 25 grader det är fusk tycker jag. Hihi. Fast är ju roligt för han att få lite sol och värme!
Nu är det redan den 18 februari och snart är även denna månaden slut, hänger inte riktigt med :) Men det är skönt för vi kommer ju närmare värmen även här i sverige! :)
Idag får det bli ett bad med skrubb då jag fått föör många avlägsna släktingar på besök. Haha, konstigt nog bara på den vänstra ansikts halvan :) Mycket märkligt!
Om 9 dagar är det lön och jag är så nyfiken på vad mycket det kan bli :)

Min tvtablå för ikväll ser ut så här!
  • Sjukhuset
  • Anna phil
  • Csi Ny
Om jag orkar se på csi vill säga annars blir det att lägga sig och läsa i livstil innan man ska blunda.
Tänkte besöka biblan här i stan under veckan så jag har nått att läsa tex när jag ska åka tåget till syster! Eftersom jag har läst hälften i den bok jag håller på med så kommer den snart vara slut! :)

Nu får det snart bli ett bad :)

Nu har systers blogg äntligen kommit igång igen så nu är det bara att börja besöka den flitigt igen! :D http://www.callo84.blogg.se

Här kommer en ur gullig bild på Dennis som nu har hittat sina fötter! :D

image173

Kommentarer
Postat av: Emma

Gossip girl är definitivt nåt att ha kan jag meddela ;) hehe...
Puss love U

2008-02-18 @ 23:04:37
URL: http://protectedby666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0