Ny vecka

Orkade inte skriva något igår då jag hade en pyjamas dag. Kände mig inte riktigr kry så åg framför tvn hela dagen sov lite från och till. Så det var en skön söndag på ett sätt men inte på ett annat då jag inte mådde så bra. Men idag mådde jag mycket bättre när jag vaknade så det va skönt. Idag var det min tur att stå i disken gick bra, lite segt i början men sen rulla det på. :) Efter jobbet blev det inte hem färd som jag trodde utan då fråga Jenny en arbets "kompis" mig om jag ville följa med till ridskolan då hennes dotter skulle börja där idag för första gången och jenny är rädd för hästar och då jag berättat att jag ridit i x antal år så undra hon om jag kunde hänga med och det gjorde jag. Var där i ca 2h var j*vligt kallt som det alltid är i ridhus så jag kolla bara första halvtimmen på lektionen men det var nice. Men var helt slut och frysen när jag kom hem.. Burr..
 Det var då väldigt vad alla "gammlingar" ser dåligt nu för tiden. :) Men nu har jag gjort vad jag kan, vet att endel har svårt att se, läsa rött men jag vill ha det så. Iaf ett tag till. Hihi.. Så ni får nöja er med den STORA texten så länge.. Hihi..
Har fått lite order från min kära syster att lägga in lite nya bilder på busungen Dennis då hon inte har tillgång till internet just nu! Så här kommer allt från att börja käka "mat" till att busa i "ormgropen" på öppnaförskolan!

image160 I sin nya snygga frilla! :)

image162 Banan är gott!! Vet ni det fick han smaka första gången hos Moster! :D

image163 Detta är lillkillens snygga rum! :D

image164 Mmmm ge mig fortare!! :)

image165Mumms

image166 Tugga på saker är gott! Kolla in dem snygga färgerna på bodyn! Han vet redan vad som är rätt! Ha ha



image167 På öppnaförskolan i ormgropen, tror det är med Tristans mamma och någon mer. :P

Ja detta var allt för mig idag. Som ni ser är klockan mycket för att vara mig, så nu ska jag lägga mig och läsa lite i Livstid av Liza Marklund börja i förrgår så nu är jag på g. :P

Ha de så bra!!



Kommentarer
Postat av: Angelica

SÅ söt han är :)) JObbar du heltid nu? pusss

2008-02-11 @ 23:12:58
URL: http://anjeliica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0