Olika formmer har betydelse!

Ja formen som makrillfilè i tomatsås ligger i har betydelse, det finns ju runda och rektangulära sådana. Dem innehåller båda två 125g i varje burk men så kolla jag på dem två olika och såg då att i den runda var det mindre fett men mera kolhydrater även mindre makrll och mera tomatsås, än var det var i den rektangulära ändå är det samma företag som säljer detta dem ser exakt lika dana ut bara att den ena är rund och den andra rektangulär. Jag blev bara så paff när jag upptäkte detta. Undra varför det är så!? Någon som vet kanske?!
 

Ja då var det torsdag eftermiddag då snart fredag igen ha ha. Har varit mycket lugnt på jobbet idag är nog många elever borta då det är så få som kommer och äter men men i morgon kommer det säkert komma skit många bara för att jag ska stå i den stora baren och inte nog med det så är det bröd i morgon med då måste man stå och hålla vakt så dem inte tar mera än det antalet dem får är såå jobbigt men. :) Så imorgon har jag en vecka kvar på chapmans sen får vi se var jag hamnar. :) Hoppas ju dock på februari ut men det ger sig det med. :)
 Har varit ute på en lång promenad idag var ute i ca 50 min men då jag gick jag otroligt fort nästan så man springer haha.. Tog först rundan runt ekliden sen så fortsatta jag in på den rundan jag gick i måndags. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva hur långt det kan vara men skulle tro det är som från musta till långbron och tillbaka något sånt kanske lite längre. Men jag är iaf glad att jag kom ut idag då det inte var alltför bra väder men helt okey regna inte iaf och det var ju tur.!
 Ikväll blir det att kolla på Du är vad du äter! Alltid lika roligt att kolla på. :)

Mamma: Vi måste hitta nått nice tyg som jag kan ha på stolarna blir galen när jag ser det där varje dag :)

PV: Jo det kanske vore något men har inte en sådan lång antennsladd vet du :) Är nog bara bra jag inte har en tv på sovrummet så jag somnar i tid. :) Du vet jag har en tv soffa jag! :D


Kommentarer
Postat av: Raymond

Hej gumman du är duktig med promenixerna läser ja vi får fixa en då mät vad lång bara du kan även ta en tv här

2008-02-07 @ 19:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0