Rosenhill

Ja nu sitter jag på jobbet.. Finns inget att göra fören om en timme ca då hon jag hoppat inför redan fixat allt så jag ska bara lägga upp gratängformarna på en eller två vagnar sen ska jag diksa den disk dem kommer in med sen fick jag gå hem. Ha ha vilken lyx.. :) Janet som hon heter som jag hoppat inför sa att jag fickk sätta mig vid datorn om jag ville och ja vad ska jag annars göra här i en timme haha..
Jag trotsade stormen och gick hit till jobbet som ligger ungefär med willys. Blåste inte så mycket som det såg ut att de gjorde så var ju tur de. Hihi.. Hoppas att det inte börjar blåsa mera då jag vill gå hem också. :) Är till och med lite sol ljus här ibland de är ju inte fel. :)
Ikväll blir det som vanligt lets dance efter det blir det säkert att jag går och lägger mig haha.. :)
Jaha nu har jag inte så mycket mera att säga :)
Ha en trevlig förrmiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0